Rekonštrukcie električkovej trate Krížna ulica

Doba realizácie: 2010

Predmetom stavby bola komplexná rekonštrukcia dvojkoľajovej električkovej trate v úseku od priechodu pre chodcov v križovatke Krížna –Legionárska po začiatok Vajnorskej ul. za Trnavským mýtom a odbočenie do Ružinova.  Predmetný úsek, okrem priecestia na Legionárskej ul.,  je posledný na Vajnorskej a Ružinovskej radiále.

Predmetom rekonštrukcie bola výmena koľajového zvršku žliabkových koľajníc NT 1 na  podkladovej doske z cementového betónu C25/30 vystuženého polypropylénovými vláknami.  Hrúbka dosky je 270 mm, šírka 2 200 mm (pevná jazdná dráha) v dĺžke 731,38m,  2 výhybiek  a 1 koľajovej  križovatky uložených na paneloch DZP. Koľaje v celom úseku, okrem priecestí boli zadláždené  krytom zo zámkovej dlažby hr. 80 mm. Kryt trate v križovatke Legionárska-Krížna a Trnavské mýto bol zrealizovaný z cementového betónu CB  II  hr. 200 mm. Koľajová trať bola navrhnutá ako bezstyková a koľajnicové pásy boli zvárané termicky. V rámci stavby boli zrekonštruované zástavkové prístrešky, odvodnenie trate, trolejové vedenie, spätné napájacie vedenie, ovládanie a ohrev výhybiek, prípojky NN,  cestná svetelná signalizácia

Rekonštrukcie električkovej trate Krížna ulica
Rekonštrukcie električkovej trate Krížna ulica
Rekonštrukcie električkovej trate Krížna ulica
Rekonštrukcie električkovej trate Krížna ulica
Rekonštrukcie električkovej trate Krížna ulica
Rekonštrukcie električkovej trate Krížna ulica
Rekonštrukcie električkovej trate Krížna ulica
Rekonštrukcie električkovej trate Krížna ulica
Rekonštrukcie električkovej trate Krížna ulica