„Cesta I/51 TRNAVA – SEVERNÝ OBCHVAT, II. etapa – SO 311 – 00 Protihluková stena vpravo km 2,550 – 2,800“
Investor/ Objednávateľ: Slovenská správa ciest, (SR)
Hlavný zhotoviteľ: TSS GRADE, a.s.
Doba realizácie : 07/2011 – 12/2011
Rozsah prác spočíval v realizácii protihlukovej steny na Ceste I/51 Trnava – Severný obchvat, II. etapa .
Protihlukové opatrenia sú rozdelené na dva konštrukčné celky.
Prvým celkom je PHS s osadenými pohltivými (absorpčnými) panelmi. Tieto budú umiestnené v úseku „A“ , „B“ a „D“ v celkovej dĺžke 815,16 m.
Druhým konštrukčným celkom je obklad časti spodnej stavby existujúceho mostného objektu a nových monolitických betónových stien pohltivými ( absorpčnými) blokmi. Ide o úsek o úsek „C“ v dĺžke 44,5 m.
PHS pozostáva z konštrukčného systému z drevených protihlukových panelov osadených v nosnom systéme z oceľových stĺpov. Stĺpy sú založené do telesa cesty I/51 a protiľahlého svahu prostredníctvom pilót v osovej vzdialenosti 4,0m. PHS je vybavená dvomi únikovými východmi, pričom jeden z nich slúži zároveň ako prístup do priestoru pod existujúci most. PHS sú rozdelené na štyri celistvé úseky A až D. Celková dĺžka PHS je 859,66 m.
„Cesta I/51 Trnava – Severný obchvat, III. etapa“
Investor/ Objednávateľ: Slovenská správa ciest, (SR)
Hlavný zhotoviteľ: TSS GRADE, a.s.
Doba realizácie: 3/2010 – 1/2012
Predmetom zákazky bolo vybudovanie III. etapy severného obchvatu Trnavy. V rámci vybudovania obchvatu sa realizovali aj mostné objekty na vetvách križovatky Trstínska cesta, nad potokom Trnávka a Chovateľskou ulicou. Dĺžka hlavnej trasy je 0,900km a dĺžka vetiev na Trstínskej ceste je 1,178km. Cesta je zaradená do kategórie C 11,5/80. Zákazku charakterizujú dva dominantné mosty a to:
Most na vetve 1 nad žel. traťou Trnava –Kúty v žkm 4,9
Mostný objekt prevádza vetvu „1“ križovatky Trstínska ponad železničnú trať Trnava – Kúty. Komunikácia je v mieste kríženia kategórie C 7,5/40 redukovaná, v mieste mosta je vedená v násype výšky 6,5 až 8,9 m. Most je navrhnutý ako jeden dilatačný celok. Tvoria ho tri polia s rozpätiami 23,895 m + 37,710 m + 24,006 m.
Most na vetve 2 nad žel. traťou Trnava – Kúty v žkm 4,9
Most vedie cez tri elektrifikované koľaje ŽSR, a to koľaj č.1,2 a 4 a tri neelektrifikované vlečkové koľaje TSS GRADE, a.s.( koľaje C1,C2 a C3). Most je navrhnutý ako jeden dilatačný celok. Tvoria ho tri polia s rozpätím 23,790 m +37,450 m + 24,600 m.
„Rýchlostná cesta R1 Nitra – Tekovské Nemce a Banská Bystrica severný obchvat ,projekt PPP“
Investor/ Objednávateľ: Granvia Construction, s.r.o. (SR)
Hlavný zhotoviteľ: TSS GRADE, a.s.
Doba realizácie : 09/2009 – 12/2011
Predmetná stavba bola zrealizovaná v nasledujúcich stavebných častiach:
-Rýchlostná cesta R1 Nitra Západ – Selenec
-Rýchlostná cesta R1 Selenec – Beladice
-Rýchlostná cesta R1 Beladice – Tekovské Nemce
Na jednotlivých stavebných objektov boli zrealizované stavebné práce ako prípravné práce, demolácia objektov, preložky ciest, inžinierske siete, úpravy tokov a sadové úpravy.